Subject: Ed: Teabenõue (RIVAROXABAN TEVA) [Ellex-TLN.FID86231]
From: "Aet Viispert" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 17:08:42 +0200

Saatja: Regina Getter Maajärv | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 28. veebruar 2024 11:19
Adressaat: Aet Viispert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Ants Nõmper | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Mari Must | Ellex
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Teabenõue (RIVAROXABAN TEVA) [Ellex-TLN.FID86231]

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Teile teabenõude. Vandeadvokaat Ants Nõmperi poolt
digiallkirjastatud dokument asub manuses.

Jääme Teie vastust ootama.

Lugupidamisega
Regina Getter Maajärv

Regina Getter Maajärv
Lawyer |  <https://ellex.legal/lawyers/Regina-Getter-Maajarv/> Profile
T. +372 640 7170

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Kaarli pst 1 / Roosikrantsi 2, EE-10119 Tallinn,
Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
Tier 1 Law Firm in the Baltics | Law Firm of the Year - the Baltics
2020-2021 and Northern Europe 2022 by The Lawyer
Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.facebook.com/EllexRaidla/> Facebook.
This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas ir partneriai
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.